Oktobrska akcija PRINS

1. Vgradnja plinskega sistema Prins VSI 2.0 namesto 1850€, samo 1400€*.

Akcija velja za vozila s 4 cilindri (1000 ccm do 2400 ccm) za prvih 15 kupcev kupona (rezervacije).

Kupon lahko rezerviraš preko telefonske številke 031 370 670. Rezervacija velja po sistemu kdor prvi pokliče, prvi rezervira. Cena kupona je 500€. Veljavnost kupona najkasneje do 30. 10. 2014

*Akcija ne velja za motorje z direktnim vbrizgom (TSI, DISI, THP, CGI, Ecoboost, ...)

2. Vgradnja plinskega sistema Prins VSI-DI namesto 2350€, samo 1850€. 

Posebna akcija za TSI motorje (Audi, VW, Škoda, Seat) in Mazda DISI motorje (Mazda CX7, Mazda 6, Mazda 5):

Kupon lahko rezerviraš preko telefonske številke 031 370 670. Rezervacija velja po sistemu kdor prvi pokliče, prvi rezervira. Cena kupona je 500€. Veljavnost kupona najkasneje do 30. 10. 2014

Za rezervacijo kuponov lahko pišete tudi preko spletnega obrazca.

Zakaj je vgradnja sistemov Prins v najvišjem cenovnem razredu?

Ker uporabljamo le najboljše materiale in komponente:

  • Računalnik je sestavljen iz izredno zmogljivih procesorjev, ki lahko sledijo originalnemu računalniku v avtomobilu in ga celo prekašajo. M manj kot milisekundi morajo namreč preračunati količino vbrizganega plina, ki mora natančno nadomestiti bencin.
  • Program (software), ki vse to omogoča in upravlja delovanje plinskega sistema, brez nepotrebnih napak, prižiganja opozorilnih lučk za motor in podobno. Delovanje in usklajenost delovanja plinskega sistema je tolikšno, da naknadne nastavitve niso potrebne. Avto se nastavi enkrat za vselej.
  • Uparjalnik je bistveno zmogljivejši od konkurenčnih. Z enim uparjalnikom namreč lahko predelamo vozila z do 500 KM. Enak uparjalnik je vgrajen v vsa vozila, naj si bo to 8 valjni motor s 500KM ali pa 4 valjni malček z le 60KM. To pa omogoča ne le pravilno delovanje v vsem območju delovanja motorja pri močnejših vozilih, tudi najmočnejše pospeševanje na plin (brez preklapljanja na bencin), ampak tudi zelo hitro preklapljanje na plin ob jutranjem hladnem zagonu motorja.
  • Injektorji (šobe) so pravi injektorji in ne le navadni magnetni ventili. Injektorji namreč omogočajo, da tudi v najkrajšem možnem času uravnamo količino vbrizganega plina. Ne le da se odpirajo in zapirajo, računalnik jim ukaže tudi koliko naj se odprejo. To nam omogoča linearen vbrizg goriva, brez odstopanj enako kot na bencinu. Kar zopet pomeni, da ne prihaja do prižiganja opozorilnih lučk za motor in nepravilnega delovanja (prebogate ali prerevne zmesi).
  • Stikalo v vozilu omogoča nastavitev enakih barv osvetlitve, kot je osvetljena armatura, zato vse skupaj izgleda bolj lično in kot originalna oprema v vozilu.
  • Nenazadnje je tudi sama izvedba in vgradnja elementov v vozilo. Pri nas uporabljamo le nerjaveče jeklo iz katerega izdelamo vse nosilce za vse vgrajene elemente. Nič ni pritrjeno le z vezicami. Seveda nič tudi ne rjavi. Vsak element je vgrajen skrbno in z mislijo na nadaljnje servisiranje vozila. Zato pri nas vgradnja ne traja nekaj ur, temveč 2-3 dni. Odvisno od vozila.